Usein kysytyt kysymykset

Mitä koeajon raportti pitää sisällään?

Koeajo vastaa normaalia auton koeajoa ammattilaisen suorittamana. Koeajolla huomioidaan auton ajokäyttäytyminen, tuulilasin kunto, mahdolliset vikavalot, kesä- sekä talvirenkaiden kunto ja maalipinnan sekä sisustan kunto. Mikäli edellä mainituista kohteista löytyy huomautettavaa, kirjataan ne raportille. 

Mitä jos auto myydään sillä välin kun odotan raporttianne?

Sinun tulee itse olla myyjään aktiivisesti yhteydessä. Vaihtoehtona, voit varata ajoneuvon itsellesi myyjältä. Voimme palauttaa palvelumaksun ainoastaan, mikäli emme ole toimeksiantamaanne ajoneuvoa vielä ehtineet koeajaa. 

Kuka korvaa, kun ajoneuvossa oli vika?

Ajoneuvon vioista vastaa ajoneuvon myyjä. Ajoneuvosta koituviin kustannuksiin emme osallistu. Suoritamme ajoneuvoon koeajon – puolueettomasti.

Kuinka voin saada palvelun ilmaiseksi?

Ostaessasi koeajamamme ajoneuvon autoliikkeestä, saat palvelun ilmaiseksi. Tämä kuitenkin edellyttää sinua toimittamaan meille allekirjoitetun kauppakirjan sähköpostitse 7 vuorokauden kuluessa raportoinnistamme. 

Miksi palvelu yksityiseltä ostettaessa on maksullinen?

Ostaessasi ajoneuvon autoliikkeestä, veloitamme palvelumaksun autoliikkeeltä. Ostaessasi ajoneuvon yksityiseltä, palvelun tilaajan tulee maksaa palvelu kokonaisuudessaan. Voit halutessasi neuvotella yksityisen myyjän tilaamaan palvelun puolestasi, jolloin palvelu on sinulle maksuton. 

Voinko tilata palvelunne omaan ajoneuvooni, jota olen myymässä?

Kyllä voit! Täytäthän “Olen hankkimassa autoa yksityiseltä” -lomakkeen etusivulta, niin tulemme koeajamaan autosi! 

Voitteko koeajaa auton, joka sijaitsee toimialueidenne ulkopuolella?

Mikäli haluat meidän koeajavan auton, joka sijaitsee toimialueidemme ulkopuolella, voit lähestyä meitä täyttämällä yhteydenottolomakkeen etusivulta. Katsomme mahdollisuudet koeajon suoritukselle tapauskohtaisesti. 

Scroll to Top